Sdu kiest winnende Nederlandse startup voor het Europese Accelerator Programma van Lefebvre Sarrut

26 april 2021

Skopos.ai is als winnende startup geselecteerd uit de Nederlandse inzendingen van het Europese LightSpeed programma. Met Skopos.ai ben je cyber aanvallers een stap voor en in control van de cyber security risico's voor jouw organisatie, alles op één platform.

Skopos Security Labs behoort tot een select gezelschap van zes Europese winnaars. Dit jaar lanceerde de Lefebvre Sarrut groep (Sdu, Dalloz, Lefebvre, LarcierGiuffrè) haar eerste Europese startup accelerator programma.  Uit alle inzendingen werden voor elk land drie startups gekozen die in een spannende finale mochten pitchen voor een expertjury. De inzendingen waren heel divers: van search intelligence en legaltech oplossingen tot blockchain toepassingen voor fiscale markten.

De winnaars werden gekozen op basis van het innovatieve karakter van hun oplossing, de waardepropositie, de teamsamenstelling en de potentie van hun businessmodel.

Naast de winnende Nederlandse startup Skopos.ai werden nog vijf andere winnaars gekozen:

De geselecteerde startups zullen deelnemen aan het exclusieveop maat gemaakte programma dat specifiek rond hun behoeften is opgebouwd en dat ondersteuning biedt in de versnelling van innovaties en groeiHet programma bestaat uit verschillende activiteiten zoals coaching door lokale mentoren en workshops en Q&A’s met Europese deskundigen van de Lefebvre Sarrut groep en uit de sector.

Over Sdu

Sdu is de innovatiepartner voor bedrijven en professionals in de juridische en fiscale sector. Sdu ontwikkelt producten en diensten in co-creatie met haar klanten, waardoor zij kunnen innoveren en succesvol kunnen zijn. Nu, en in de toekomst. Met ruim 200 jaar ervaring en als onderdeel van het internationale netwerk Lefebvre Sarrut, heeft Sdu zeer goede kennis van ontwikkelingen en behoeften in het juridische en fiscale werkveld.

===EINDE PERSBERICHT===

Vragen van de media of andere vragen? U kunt contact met ons opnemen via lightspeed@lefebvre-sarrut.eu of via de lokale vertegenwoordigster Esther van Doesburg via E.v.Doesburg@sdu.nl of +31620497149

Opmerkingen