Staat het antwoord op je vraag niet bij een van onze onderwerpen. Wij zijn bereikbaar via ons contactformulier, via e-mail en telefonisch.
Of ga naar onze contactpagina voor meer gegevens zoals ons adres.
Hoe kan ik een adreswijziging of naamswijziging doorgeven?
Als je een adres- of naamswijziging wilt doorgeven, is het voor ons belangrijk om te weten of de wijziging geldt voor jezelf of de organisatie waar je voor werkt.
Je kunt kiezen uit de volgende opties:
Ik verhuis (particulier) Abonnementen die op jouw naam staan worden naar het nieuwe adres verzonden. Je kunt dit formulier invullen, ongeacht of de factuur naar een afwijkend adres wordt verzonden.
Mijn organisatie verhuist De adreswijziging geldt voor de gehele organisatie. De abonnementen van jou en je collega's worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.
Ik verhuis van afdeling De naam- of adreswijziging geldt alleen voor jou. De abonnementen die op jouw naam staan worden naar het nieuwe werkadres verzonden. De abonnementen die op naam staan van je collega's worden naar het oude adres verzonden.
Mijn afdeling verhuist De abonnementen van jou en je collega's die bij dezelfde afdeling werken worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.
Wil je je abonnement opzeggen? Dat vinden we uiteraard jammer, want we zijn blij met jou als klant. Vanzelfsprekend regelen we de opzegging voor je.
Je kunt abonnementen alleen per mail of via ons online opzegformulier opzeggen. Handig voor jou en voor ons: vermeld in je mail altijd je abonnementsgegevens. Met deze gegevens kunnen wij sneller je opzegging in orde maken.
We vinden het jammer dat je je abonnement(en) opzegt. We werken hard aan het onderhouden en het verder ontwikkelen van onze producten en dienstverlening, afgestemd op jouw wensen en werkwijze.
Stopt mijn abonnement automatisch en wat is de opzegtermijn?
Nee, je abonnement geldt totdat je het opzegt. Je abonnement stopt dus niet automatisch.
De opzegtermijn is twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode.
Hoe pas ik mijn e-mailvoorkeuren aan?
Om jouw e-mailvoorkeuren voor mailings die je van ons ontvangt door te geven, gebruik je de link die in de betreffende e-mail staat. Deze staat onderaan de mail. Via deze link kun je precies aangeven welke e-mails je wel en niet van ons wilt ontvangen.
Betaalde nieuwsbrieven Ontvang je van ons een nieuwsbrief vanuit een betaald abonnement, bijvoorbeeld Notamail, en wil je deze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Dan moet je dit abonnement opzeggen. Dit kan via dit opzegformulier.
Mails met belangrijke informatie over de producten die je gebruikt Soms sturen we je een update over één van de producten die je bij ons afneemt. Het gaat dan om belangrijke informatie voor jou als klant. Hier kun je je niet voor afmelden.
Waarom kan ik niet inloggen op deze website om gebruik te maken van een van Sdu digitale producten, zoals OpMaat, Rechtsorde, NDFR etc.?
Het account op Sdu.nl wordt alleen gebruikt voor de webshop. Wil je inloggen voor een van onze producten?
Maak dan gebruik van deze pagina en ga naar het product waar je een abonnement op hebt. Daar kun je met je bekende inlogggevens inloggen en gebruik maken van het product.
Ik heb problemen met inloggen in de webshop of heb een nieuw wachtwoord nodig
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via onderstaande stappen kunt u deze weer opnieuw instellen of opvragen.
Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Via de link in deze e-mail kun je je nieuwe wachtwoord instellen
Krijg je geen e-mail binnen of heb je andere problemen? Neem dan contact op met de Sdu Klantenservice.
Ik wil een product retourneren
Retourneer binnen 14 dagen Je kunt tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling een retourformulier aanvragen. Zie ook onze leveringsvoorwaarden, artikel I.3.1 en I.3.2. Voor het retourneren van een bestelling dien je ons retouraanvraag-formulier in te vullen. Als je aanvraag door ons wordt goedgekeurd, ontvang je van ons een retourformulier dat je kunt meesturen met je zending.
Je bestelling stuur je dan met dit retourformulier naar ons op. Als je de volledige zending binnen 14 dagen na levering terugstuurt, hoef je de factuur voor de retour gestuurde uitgave(n) niet te betalen. Je krijgt geen bevestiging van deze retourzending.
Als je meerdere uitgaven hebt besteld, en je stuurt niet alle uitgaven terug, moet je wel de volledige factuur betalen. Wij storten het bedrag van de retour gestuurde uitgave(n) dan automatisch binnen drie maanden terug op je rekening. Je ontvangt voor dit bedrag een credit-factuur.
Het is helaas niet mogelijk een bestelling die je hebt gedaan te annuleren of te wijzigen. Je kunt het best wachten tot de bestelling is afgeleverd en vervolgens de stappen voor retour volgen, zoals is uitgelegd onder de vraag 'Ik wil een product retourneren'.