Welkom op onze Klantenservice pagina

Service

Hier vind je de onderwerpen waar de meeste Sdu klanten online naar zoeken.

Kom je er online niet uit? Bekijk dan hier hoe je contact met onze collega’s op kunt nemen.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw abonnement, een bestelling of een retour? In onderstaande veelgestelde vragen vindt u antwoorden op deze vragen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een adreswijziging of naamswijziging doorgeven?

Als u een adres- of naamswijziging wilt doorgeven, is het voor ons belangrijk om te weten of de wijziging geldt voor uzelf of de organisatie waar u voor werkt.

U kunt kiezen uit de volgende opties:

Ik verhuis (particulier)
Abonnementen die op uw naam staan worden naar het nieuwe adres verzonden. U kunt dit formulier invullen, ongeacht of de factuur naar een afwijkend adres wordt verzonden.

Mijn organisatie verhuist
De adreswijziging geldt voor de gehele organisatie. De abonnementen van u en uw collega's worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.

Ik verhuis van afdeling
De naam- of adreswijziging geldt alleen voor u. De abonnementen die op uw naam staan worden naar het nieuwe werkadres verzonden. De abonnementen die op naam staan van uw collega's worden naar het oude adres verzonden.

Mijn afdeling verhuist
De abonnementen van u en uw collega's die bij dezelfde afdeling werken worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.

Geef uw adreswijziging door

 

Ik heb problemen met inloggen of heb een nieuw wachtwoord nodig

Uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via onderstaande stappen kunt u deze weer opnieuw instellen of opvragen.

Wachtwoord vergeten?

  • U kunt uw wachtwoord hier opnieuw instellen
  • Vul hier uw gebruikersnaam in
  • U ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail. Via de link in deze e-mail kunt u uw nieuwe wachtwoord instellen

contact op met Sdu Klantenservice.

Hoe kan ik een abonnement opzeggen?

Wilt u opzeggen? Dat vinden we uiteraard jammer, want we zijn blij met u als klant. Vanzelfsprekend regelen we de opzegging voor u.

U kunt ons bellen op 070-3780777. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Wilt u liever uw abonnement online opzeggen? Dat kan ook via ons online opzegformulier.

Handig voor u en voor ons: wanneer u contact met ons opneemt, houd dan uw abonnementsgegevens bij de hand. Met deze gegevens kunnen wij sneller uw opzegging in orde te maken.

We vinden het jammer dat u uw abonnement(en) opzegt. We werken hard aan het onderhouden en het verder ontwikkelen van onze producten en dienstverlening, afgestemd op uw wensen en werkwijze.

Ik wil een product retourneren

Voor het retourneren van een bestelling dient u ons retouraanvraag-formulier in te vullen. Als uw aanvraag door ons wordt goedgekeurd, ontvangt u van ons een retourformulier dat u kunt meesturen met uw zending.

Uw bestelling stuurt u dan met dit retourformulier naar ons op. Als u de volledige zending binnen 14 dagen na levering terugstuurt, hoeft u de factuur voor de retourgestuurde uitgave(n) niet te betalen. U krijgt geen bevestiging van deze retourzending.

Als u meerdere uitgaven heeft besteld, en u stuurt niet alle uitgaven terug, moet u wel de volledige factuur betalen. Wij storten het bedrag van de retour gestuurde uitgave(n) dan automatisch binnen drie maanden terug op uw rekening. U ontvangt voor dit bedrag een credit-factuur.

Retourneer binnen 14 dagen U kunt tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourformulier aanvragen. Zie ook onze leveringsvoorwaarden, artikel I.3.1 en I.3.2.

Veelgestelde vragen over retourneren.

Ik wil een bestelling wijzigen of annuleren

Het is helaas niet mogelijk een bestelling die u heeft gedaan te annuleren of te wijzigen. U kunt het best wachten tot de bestelling is afgeleverd en vervolgens bovenstaande stappen voor retour volgen.

Ik wil bestellen vanuit het buitenland

Wilt u een bestelling doen vanuit het buitenland? Dit kan u doen via onze klantenservice en is helaas niet mogelijk via onze webshop.
>> Meer informatie over bestellen vanuit het buitenland

Hoe pas ik mijn e-mailvoorkeur aan?

Om uw e-mailvoorkeur voor mailings die u van ons ontvangt door te geven, gebruikt u de link die in de betreffende e-mail staat. Deze staat onderaan de mail. Via deze link kunt u precies aangeven welke e-mails u wel en niet van ons wilt ontvangen.

Betaalde nieuwsbriefabonnementen
Ontvangt u van ons een nieuwsbrief waar u zich bij ons betaald op hebt geabonneerd, bijvoorbeeld Notamail? Dan dient u dit abonnement op te zeggen om de nieuwsbrief niet meer te ontvangen. Dit kan via dit opzegformulier.

Mails met belangrijke informatie over de producten die u gebruikt
Soms sturen we u een update over één van de producten die u bij ons afneemt. Het gaat dan om belangrijke informatie voor u als klant. Hier kunt u zich niet voor afmelden.